Regisztráció

Üdvözöljük Kisbágyon község honlapján!
Mai dátum: 2024. 04. 26.

Álláshirdetés - pénzügyi ügyintézői munkakör betöltésére


Palotási Közös Önkormányzati Hivatal

ÁLLÁSHIRDETÉSE

pénzügyi ügyintézői munkakör betöltésére

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Nógrád megye
3042 Palotás, Kossuth út 1.  - székhely
3046 Kisbágyon, Szabadság út 21. - ügyfélszolgálati iroda
3051 Szarvasgede, Kossuth út 119. - ügyfélszolgálati iroda

Ellátandó feladatok:

Pénzügyi igazgatási feladatok, gazdálkodással kapcsolatos feladatok.

További információk

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

- munkaügyi és bérszámfejtési feladatok a közös hivatal feladat ellátási körébe tartozó valamennyi önkormányzatra és költségvetési szervére vonatkozóan,

- közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek intézése,

- pályázatok előkésztése, bonyolításban való közreműködés, pályázatok fenntartási jelentései.

- önkormányzati költségvetések és beszámolók elkészítése, analitikák vezetése, kontírozás, könyvelés, kötelezettség vállalás vezetése.

- Képviselő-testületek pénzügyi témájú előterjesztéseinek elkészítése a jegyző utasítása szerint.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény  rendelkezései az irányadók.

Alkalmazási feltételek:

§      Magyar állampolgárság,

§      Cselekvőképesség,

§      Büntetlen előélet,

§   Középfokú képesítés, középiskolai végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy

pénzügyi-számviteli szakképesítés, középiskolai végzettség és OKJ szerinti gazdasági

elemző és statisztikai ügyintéző, banki ügyintéző,

§      Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

Az elbírálásánál előnyt jelent:

§  Regisztrált államháztartási mérlegképes könyvelői képesítés,

§  közigazgatásban,  önkormányzati gazdálkodásban  szerzett szakmai gyakorlat,  közigazgatási alapvizsga megléte, felhasználói szintű számítógépes ismeretek ( word, excel ).

Benyújtandó iratok, igazolások:

§      A 45/2012.(III.20.) Korm. rendelet 1.sz. melléklete szerint elkészített szakmai önéletrajz,

3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány - pótolható - az iskolai végzettséget

igazoló okiratok másolata, hozzájáruló nyilatkozat ahhoz, hogy az elbírálásában

rész vevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör  a benyújtott jelentkezések elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2013. december 9.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Krekács Judit jegyző nyújt a 32/580-055 illetve a 06-30-622-8491 telefonszámon.


A pályázat benyújtásának módja:

§      Postai úton, a jelentkezésnek a Palotási Közös Önkormányzati Hivatal  címére történő megküldésével (3042 Palotás, Kossuth út 1. ), vagy személyesen ugyanezen címre.

Kérjük a borítékon feltüntetni: „ pénzügyi ügyintézői munkakör/ 1012/2013".

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A munkakör határozatlan időtartamra szól, hat hónap próbaidő kikötésével. A jelentkezők az eredményről legkésőbb az elbírálását követő 8 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.

A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2013.december 16.


Palotás, 2013. november 22.                                                                               
Krekács Judit sk. jegyző