Palotási Közös Önkormányzati Hivatal
ÁLLÁSHIRDETÉSE
pénzügyi ügyintézői
munkakör betöltésére.
[RÉSZLETEK]
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Nógrád megye, 3042 Palotás, Kossuth út 1. - székhely -
3046 Kisbágyon, Szabadság út 21. - ügyfélszolgálati iroda -
3051 Szarvasgede, Kossuth út 119. - ügyfélszolgálati iroda -
Ellátandó feladatok:
Pénzügyi igazgatási feladatok, gazdálkodással kapcsolatos feladatok.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
-Palotási Közös Önkormányzati Hivatal és a hivatal által ellátott Palotás, Kisbágyon, Szarvasgede Önkormányzatok és azok intézményei pénzügyi szabályzatainak felülvizsgálata folyamatos aktualizálása.
-Palotás, Kisbágyon, Szarvasgede önkormányzatok és költségvetési szerveinél a pénzügyi ellenjegyzési feladatok, vagyongazdálkodással kapcsolatos feladatok, ingatlan kataszter vezetése.
- Önkormányzatok pályázatainak készítésében való közreműködés, a pénzügyi elszámolások bonyolítása.
- Palotás, Kisbágyon, Szarvasgede Önkormányzatok és költségvetési szerveik költségvetésének, éves, féléves beszámolói, mérlegek, negyedéves költségvetési és mérlegjelentések ellenőrzése és elkészítéséért való felelősségvállalás.
- Szarvasgede önkormányzata és költségvetési szerve költségvetésének és beszámolóinak elkészítése, analitikák vezetése, kontírozás, könyvelés, kötelezettség vállalás vezetése.
- Képviselő-testületek pénzügyi témájú előterjesztéseinek elkészítése a jegyző utasítása szerint.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Alkalmazási feltételek:
§ Magyar állampolgárság,
§ Cselekvőképesség,
§ Büntetlen előélet,
§ Középfokú képesítés, középiskolai végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy
pénzügyi-számviteli szakképesítés, középiskolai végzettség és OKJ szerinti gazdasági
elemző és statisztikai ügyintéző, banki ügyintéző,
§ Regisztrált mérlegképes könyvelői képesítés,
§ Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
Az elbírálásánál előnyt jelent:
§ közigazgatásban, önkormányzati gazdálkodásban szerzett 3 év feletti szakmai gyakorlat, államháztartási regisztrált mérlegképes könyvelői szakképesítés, közigazgatási alapvizsga megléte, anyakönyvvezetői képesítés, felhasználói szintű számítógépes ismeretek ( word, excel ).
Benyújtandó iratok, igazolások:
§ A 45/2012.(III.20.) Korm.rendelet 1.sz. melléklete szerint elkészített szakmai önéletrajz,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány - pótolható - az iskolai végzettséget
igazoló okiratok másolata, hozzájáruló nyilatkozat ahhoz, hogy a pályázat elbírálásában
rész vevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a benyújtott jelentkezések elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2013. március 28.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Krekács Judit jegyző nyújt a 32/580-055 telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
§ Postai úton, a jelentkezésnek a Palotási Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (3042 Palotás, Kossuth út 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni: „ pénzügyi ügyintézői munkakör/ 326/2013".
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A munkakör határozatlan időtartamra szól, hat hónap próbaidő kikötésével. A jelentkezők az eredményről legkésőbb az elbírálását követő 8 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.
A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2013. április 5.
Az álláshirdetés közzétételének helye, ideje:
§ Palotás, Kisbágyon, Szarvasgede Községi honlapok - 2013. március 13.
§ Önkormányzati hirdetők Palotás-Kisbágyon -Szarvasgede 2013. március 13.
Palotás, 2013. március 12.
Krekács Judit
jegyző